web analytics
Press "Enter" to skip to content

Kek Lapis kami Mahal?

Kalau korang tengok dalam shopee, ada kek lapis yang berharga serendah RM10 je. Murah kan? Tapi kenapa Wanna punya kek lapis harga RM16? Beza RM6 worr..

Tapi kalau hampa nak tau, kebanyakan kek lapis yang dijual di shopee tu kurus-kurus belaka macam baker dia.. Sis ni tak kurus, so kek lapis wanna pun gemuk dan montel. tu yang hampa puas makan! Kalau sis bagi kurus kek lapis tu, RM8 je tau! so yang mana lagi murah? korang jawab la sendiri! Haha..

Kek lapis yang sama saiz dengan kek lapis wanna dijual pada harga RM18 – RM22. Tak percaya? hampa try google! So yang pernah beli kek lapis dari mana-mana pun jangan la terkejut sebab memang tu harga dia.

Kenapa jual RM16 je? COD pun tak caj!

Sebab dalam berniaga ni pun kena sedekah! setuju tak?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: